call center

Call Center ISP
- kompleksowe rozwiązanie skierowane dla małych i średnich dostawców Internetu.
w ramach rozwiązania oferujemy cały wachlarz wsparcia dla Państwa abonentów przez 14h/dzien, od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 do 22:00.
Pakiet zawiera: nowy numer kontaktowy, zespół wykwalfikowanych pracowików, nagrywanie rozmów z archiwizacją do 120 dni, system IVR z zapowiedzią profesionalnego lektora, system do zarządzania zgłoszeniami CMR, 

 

Infolinia techniczna 
- Państwa firma sprzedaje, dzierżawi komputery i urządzenia biurowe? Są Państwo zobligowani do prowadzenia zdalnego wsparcia i pomocy technicznej?
To rozwiązanie jest skierowane dla firm z sektora IT które  dostarczają komputery, drukarki, i inne urządzenia biurowe do klientów prywatnych i instytucjonalnych.  
Dzięki temu rozwiązaniu nie muszą Państwo zatrudniać dodatkowych pracowników, obsługą techniczną Państwa klientów zajmuje się nasza Infolinia. Pakiet zawiera:  system CMR, zespół wykwalfikowanych pracowików, numer infolinii, system IVR z zapowiedzią profesionalnego lektora, rejestrację rozmów z archiwizacją do 60 dni, godziny pracy infolini od 8:00 do 18:00.

 

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl